maandag 22 augustus 2011

Ad Sitelinks, zo werkt het

Na mijn vorige artikel over Ad sitelinks kreeg ik een heleboel vragen over de voordelen van sitelinks,  hoe je dit nu precies moet implementeren in Google Adwords én wat de te verwachten resultaten zijn.

Nu kan ik daar natuurlijk weer een heel artikel over schrijven, maar Google Adwords heeft een video gemaakt, waarin ze precies uitleggen wat de voordelen en te verwachte resultaten van Ad Sitelinks zijn. Aan het eind van de video krijg je ook een duidelijke uitleg over hoe je sitelinks aan je eigen adwords advertenties kunt toevoegen.



En nu aan de slag. Want het is geen kwestie van proberen, dit moet je gewoon doen. Ik weet geen eenvoudigere manier om je adwords resultaten te verbeteren. Veel succes met het toepassen van Ad sitelinks! En als je nog vragen hebt, laat het me weten!